۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سهمیه حج عمره زائران خراسان رضوی مشخص شد؟ (۱۸ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۹۲۵۵
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
سهمیه حج عمره زائران خراسان رضوی مشخص شد؟ (۱۸ آذر ۱۴۰۲)
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص سهمیه حج عمره زائران این استان و نحوه اعزام آنان به عربستان خبر داد.

جواد شاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت سهمیه خراسان رضوی در اعزام زائران به حج عمره عنوان کرد: هنوز سهمیه خراسان رضوی در اعزام زائران حج عمره اعلام نشده است، به محض اعلام سهمیه استان‌ها، سهم این استان نیز مشخص خواهد شد.

وی در خصوص میزان زائران اعزامی به حج عمره از ابتدای دی ماه افزود: هنوز میزان دقیق تعداد زائران اعزامی به حج عمره از ابتدای دی ماه نیز اعلام نشده است.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص اینکه آیا زائران خراسانی با پرواز اختصاصی از مشهد به عربستان اعزام خواهند شد یا خیر، گفت: مشهد قطعا پرواز اختصاصی برای زائران عمره به عربستان خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب؛ نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز اعلام کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تأمین نیاز‌های سفر عمره، تا اوایل دیماه اعزام به عمره آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ از سال ۱۳۹۴ تاکنون اعزام زائران به عمره مفرده متوقف شد، اما بعد از ازسرگیری روابط ایران و عربستان و آغاز مذاکرات این دو کشور، زمزمه‌های آغاز اعزام زائران به عمره نیز آغاز شد، تا اینکه چندی پیش مسئولان مربوطه این موضوع را به صورت رسمی اعلام کردند.

طی روز‌های پیش‌رو فراخوان ثبت‌نام زائران نیز اعلام خواهد شد؛ بر این اساس متقاضیان شرکت در عمره مفرده می‌توانند بعد از کسب اطلاع از وضعیت اولویت اعزام خود، برای ثبت نام آماده شوند.

متقاضیان شرکت در عمره مفرده می‌توانند از طریق ورود به سامانه https://umrah.haj.ir، یا از طریق ورود به سامانه haj.ir و کلیک بر روی بنر «استعلام اولویت‌های عمره مفرده» و یا از طریق تلفن همراه با درج کد دستوری USSD با شماره گیری #۶۴۵۱۱*۴* از وضعیت اولویت اعزام خود مطلع شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->